Måtte Djävulen ta Carola Häggkvist

Carola märkbart tagen.


Ja, Carola, om jag vore Gud så vore jag stolt att ha dig som språkrör på jorden. Din vishet. Dina handlingar.

Hennes fadderbarn Edens Dorelus, 15 år, fick förmånen att vara
med i Carolas musikvideo i Haiti.
Det tycker jag han ska vara stolt över, tänk hur många ungdomar som vill synas i tv men aldrig får chansen. När denna allsmäktiga Carola sedan sade adjö så fick han en flaska Hugo Boss-parfym för det otroliga värdet av 620 spänn!!!
Och nu gnäller han över att han behövde mat och kläder istället.
Herregud, det var ju en gåva, från Carola och hennes son Amadeus.
Man ska vara glad över det lilla man får. Tydligen något som Edens inte har fått lära sig.
Tänk hur många barn det är som aldrig får märkesparfymer här i världen.
Nu kan han ju lukta gott medans han svälter ihjäl.

Edens visar upp sin gåva.


Sedan får folk skylla sig själva, jag menar, vi förstör ju jorden, och nu ger Han igen.
Det sade Carola.
Människorna i Haiti måste vara bra elaka och miljöförstöriska eftersom denna katastrofen skedde just där.
Bara det inte drabbar min lyxvåning i Södermalm, men det gör det inte för jag läser Bibeln och sopsorterar så...
Hon har rätt i så mycket. Och det är väl inget konstigt med att jordens undergång är nära, vi har ju en film som heter "2012" inget konstigt med det, det finns ju fler bl.a "Jurassic Park" och "Terminator".

Nej allvarligt, finns det ingen som kan skjuta Carola?
Och Gud, om du finns, känns det verkligen ok att ha denna skarpsinta människa som språkrör för dig, som springer bland ruinerna i Haiti och leker Messias?

Det är tur att jag inte är religiös och kan tänka själv. Tacka fan för det.
Jag trodde på tomten en sväng när jag var liten. Men jag slutade när jag var runt 6 år.
Carola är över 40, hon tror fortfarande. Säkert på Tomten också. Om inte så har hon iaf tomtar på loftet.


Carola under stark påverkan av Gud.


En annan Carola-incident är den när hon plötsligt under ett uppträdande på Skansen sliter upp en blomma ur en kruka med rötter och jordklumpar och slungar den ut mot publiken, en person träffas.
Under en Livets Ord-konferans ursäktar hon sig med:
Gud fick mig att kasta blomman. Jag var Guds verktyg.

Men jäklar vilken tur att hon inte fick med krukan och gjorde personen skallskadad istället.
"Det var Gud! Inte jag!"
Under samma uppträdande var hon så speedad (av Gud?) så när hon försökte sig på ett stagedive blev det fel och hon dök på knäna istället. Det kanske var Fan som var framme och skingrade publiken just denna stunden?

Har förgäves letat efter klippet, misstänker att Livets Ord/Carola-anhängarna har sanerat klippet från jordens yta.

Här kommer istället ett litet klipp på charmtrollet in action, när hon mässar och talar i tungor för fullt. Undrar vilken av hennes album denna låten finns med på?

När jag lyssar på mässandet hör jag att hon föder barn,

är hård i magen och genomgår en exorcism.

Allt samtidigt! Och allt på mindre än 2 minuter! Detta är ett mirakel!!!


Egentligen tror jag ju att hon är i symbios med Djävulen, Hin Håle själv. Och om ni tittar riktigt noga så ser ni hur genomond människan ser ut. Och tittar ni ännu närmare så ser ni nog tillochmed små hornutskott i pannan (läs; ej finnar).


Kommentarer
Postat av: PA

2010-02-20 @ 13:21:03
Postat av: PA

Detta var något att tänka på

2010-02-20 @ 13:22:10
Postat av: Anonym

där fick du till det

2010-02-20 @ 13:47:06
Postat av: Maria W

Hmm ja vad ska man säga...

2010-02-21 @ 18:50:15
Postat av: Varförinte

http://www.youtube.com/watch?v=gDyFQ8slv7s

2011-01-25 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0