I Gambia har dom råttor, i Sverige har vi dessa...

A, jag är upriktigt trött på alla katter som springer och förpestar livet för oss som inte valt att
dela sitt liv med kattskit o kattpiss.
I min förra lägenhet så hade jag riktigt stora kattlådor (tyckte katterna) alldeles vid min uteplats.
Jag vägrade att rensa upp rabatterna från kattfekalier när jag flyttade vilket resulterade
i en böteslapp som jag var tvungen att betala..

Katter är stora råttor. Skadedjur. Vi behöver inga katter längre, för vi har hundar
som är specielt framavlade som råttfångare.
Då finns det alltså inga ursäkter kvar längre till att ha katter.
Tänka sig, idag när jag skulle ut med doggsen i hundgården så ränner det en totalt skräckslagen katt ut ur hundkojan. Det är alltså där dom har sin bajamajja...

Nu ska jag leda ström i hundgården. 2000 volt, MINST.
Kolmårdens elefantstängsel kan ta sig därbak.
Sedan kan man ju hoppas på att katterna ser ut
som kolbullar om dom vågar sig dit en gång till.
Njuter av tanken på helstekt katt.
Kanske skulle bjuda mina kattgrannar på barbeque nån dag.

Lagom om tillsyn av katter och hundar gäller visst bara hundar.
Tänk om grannen kommer ut en dag för att släppa ut sina katter i kattgården och så ligger det en stor jävla hund där som har bajjat av sig och markerat lite överallt.
Då kan jag lova det hade blivit liv i luckan.

Näe, katter är äckliga djur. Genomonda, förpestar möbler, gör livet surt för icke kattfolk osv.
Vi har hundar, så katter är överflödiga. Ni kan börja lämmna in era katter på pantbankerna eller avlivningsstationerna nu, och skaffa er en hund istället.


Svensk bonnkatt


Gambisk jätteråtta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0