Och nu spökar det också!

Satt och diggade till min specialtillägnade låt här nedanför, Bo Kaspers Orkester - Söndag i Sängen. Helt plötsligt rasar Misfits-kartong-tavlan ner i skallen på mig från hyllan.
Sitter och har funderingar på om det är någon som försöker ge mig ett budskap från den andra sidan?

Är det så att någon försöker säga mig att jag har dålig musiksmak?
Att jag borde sätta på The Misfits istället?
Eller vad det Paul som dunkade hårt i väggen för att jag spelade så högt så den rasade? Men jag spelade inte högt heller... Finns ingen logisk förklaring.

Jag prövar att spela Bo Kaspers igen, händer det nåt då så byter jag låt. Min kompis frågade om jag ville ha reda på om jag har någon hos mig, om huset hemsöks av nån poltergeist, eftersom hon har mediala förmågor. Men jag vill nog inte ha reda på det för då lär jag kolla på OS hela natten ända tills det blir dagsljus igen.

Min trebenta schleich-häst och en grotesk älg med skeva ben och abnorma horn (som jag fått i lön av kusinen som äger leksaksaffär) har även dom fått smaka på paranormala aktiviteter då dom ramlat omkull på spisfläkten nån gång eller två.

Det händer verkligen ruggiga saker här...

Kommentarer
Postat av: Maria W

Uhh läskigt!!! :( speciellt det där med djuren som du har på fläkten med dom dåliga benen ;) Creepy!

2010-02-19 @ 11:12:51
URL: http://alskadestaffar.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag läst ochdet var väl inget

2010-02-19 @ 21:43:55
Postat av: Anonym

vadå läst och det var väl inget? om du nu ska kommentera så lär dig trycka på space-tangenten människa, eller du kanske skriver i klumpskrift istället för särskrivning?

2010-02-21 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0