Standardfraser på Facebook

  • Tränat nu
  • Ska träna nu
  • Träningsvärk imorrn
  • Sakner böbben så jag kan döööö...
  • Saknar dig
  • Fredagsmys
Kommer ni på nåt mer så var vänlig hör av er. Har man så dålig fantasi så loggen enbart består av dessa fraser då kan man bespara cyberspace onödig plats och inte skriva något. För vi vet ju ändå vad ni kommer att bokstavera.

Sedan får jag skavsår i ögonen när jag ser att folk aldrig slutar lägga in dessa på sin status:

En grupp som nu cirkulerar på FB med titeln: Att bli pappa eller mamma är det bästa mig som hänt. Den gruppen är startad av pedofiler VARS mål är Att Komma åt dina foton! Var snäll och Sätt Detta som din status så sprids infon!


Påminner inte dessa om 90-talets kedjebrev, fast de har ersatts med datorer? Men samma gamla skräckpropaganda som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0