Födelsedagspresenter

Ja, nu är det bara 8 månader kvar tills jag fyller år. Jag börjar känna av den där ökända 25-årskrisen. Krisen som betyder att "jävlar, jag är snart 30! Panik!"

Min kusin bor ju i storstaden och är modemedveten shoppingnarkoman. Jag har som bekant aldrig åkt fast för innehav av handväska. Och när man ska bli medelålders så passar det väl bra att börja kolla upp ev. modeller.
Ni bloggläsare, som måste gärna lämmnar trevliga kommentarer i överflöd, har nu möjlighet att hjälpa mig välja ut en väska av dessa tre favoriter. Sedan ska min kära kusebuse få i uppdrag att leta reda på den åt mig i Stockholm och ge mig den i födelsedagsgåva.


Bältdjursväskan


Stereoväskan


Tinkerbellväskan

Så kära läsare, rösta på din favorit. Och jag lovar jag ska bära väskan för det mesta.

Kommentarer
Postat av: jill

tinkerbell väskan helt klart....

2010-02-01 @ 06:39:04
URL: http://www.riki-zelda-bulldogs.se
Postat av: tina

Bältdjursväskan är ju finast ;D

2010-02-04 @ 13:15:56
Postat av: tina

Bältdjursväskan är ju finast ;D

2010-02-04 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0