Hej då Vancouver

Nu är det slut.
OS-hatarna pustar ut. Dom har svurit och haft högt blodtryck i en månad.

Nu går äntligen SVT över till normala tv-sändningar.
Ja, och visst har ni väl saknat URtv och dom oerhört intressanta politiska debatterna som dom sänder på dagarna...?
Och Kulturnyheterna och Fråga doktorn?

Och det sänds vart fjärde år... Det är ju inte som reklamerna i grannkanalerna som sänder samma skit var 5:e minut, 24/7 under ett halvår.  Ej inräknad Ica och Teliareklamen, för det är kanonbra serier som förtjänar en Guldbagge vid detta laget. Guldbaggegalan är ju ikväll, tror jag, hoppas verkligen inte "Flickan" vinner nåt pris, för den har berövat mig 1 timma och 40 minuter av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka...SE DEN ALDRIG!
På tal om ingenting liksom.

Aja, tillbaka till ämmnet...
Tyvärr så kunde jag inte närvara i Vancouver och valla landslagets skidor.
Jag har nyckeln till framgången, ett hemligt recept som Sunes pappa Rudolf har lärt mig,
som jag delade med mig av till vallabesättningen.
Men vi ses i Ryssland 2014 Hellner, Kalla och co och då ska jag se till att ni tar guld i stor-slalom också!


Glömde tillägga; Det gick bra med djurparksvaktandet och jag hoppas att draghundskörning blir en OS-gren i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0