Otäcka odjur

Se och tjut...



Men kolla movesen, det väldans stabila gångverket. Den kraftfulla frampartiet.
Dom muskelprydda låren. Det högburna ryckande huvudet. Den sluttnande byggnaden.
De höga eleganta frambenslyften. De drivande påskjuten från bakbenen.
Jag förstår verkligen att amerikanarna är stolta över djuret från Tennesse.
För det finns väl inget showigare än detta?

Detta måste väl ändå vara en korsning mellan dinosaurie, känguru, amerikansk utställningsschäfer och nåt annat utomjordiskt
djur som forskarna ännu inte namngett.

Jag blir så ruggigt förbannad så jag har lust att släppa en
bomb över hela sydstaterna...

Antingen har rednecksen grava synfel som tycker detta är vackert och showigt,
eller så har dom aldrig sett en häst förut...? Kan vara både och.

Och iochmed tennesse walking horse så har rednecksen lyckats skymfa ett av världens vackraste varelser.
Bra jobbat, ni har verkligen lagt ner jobb på det ser jag.

Och vet ni varför amerikanarna alltid rider utan hjälm?
För att tomma lador behöver inga tak.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jösses, de har ju satt på något på hovarna fram ser det ut som!

Den sista kunde ju knappt få plats med sina bakben, hemskt!!

2011-01-18 @ 21:07:44
URL: http://ghazoot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0